Život bez defenzívy na pracovisku

"Zo všetkých zručností leadershipu je počúvanie tou najcennejšou - a zároveň jednou z najmenej pochopených. Väčšina biznis lídrov počúva len niekedy a tým zostávajú obyčajnými lídrami. Ale niektorí, tí veľkí, nikdy neprestávajú počúvať. Tak sa dozvedia skôr ako ostatní o neviditeľných problémoch a príležitostiach."
- Peter Nulty, Fortune Magazine

Výsledky školenia – cieľ:

  • Pomôže vám získať prehľad o defenzívnom správaní
  • Ukáže vám, ako rozpoznať príznaky defenzívneho správania
  • Poskytne vám nástroje, spôsoby a postupy na uskutočnenie pozitívnych zmien vo vašich vzťahoch (nielen na pracovisku)
  • Naučíte sa produktívne zvládať kritiku
  • Aktívne si precvičíte aktívne počúvanie
  • Poskytne vám prehľad obranných mechanizmov
  • Ukáže vám, ako a prečo si chránime svoje „ja“

Formát:
Odporúčame 2 celodenné školenia s 12 – 20 účastníkmi. Formát z hľadiska trvania a počtu účastníkov bude predmetom vzájomnej dohody.

Čo sa naučíte:

  • Silu a následky pozitívnych zámerov
  • Príznaky defenzívneho správania bez nutnosti útočiť
  • Kategórie obranného a podporného správania
  • Dôvody defenzívneho správania v práci
  • Vplyv na tímovú dynamiku, morálku a produktivitu
  • Komunikácia s prístupom aktívneho počúvania
  • Kongruencia vs. inkongruencia

Prečo je dôležité poznať ako zvládať defenzívne správanie:

  • Vyhnete sa pasívno-agresívnym poznámkam
  • Udržujete pozitívne vzťahy medzi členmi tímu a na pracovisku
  • Posilňujete harmóniu v pracovnom prostredí
  • Vaši ľudia zostávajú pracovne lojálni
  • Manažment defenzívneho správania aplikujete rovnako na seba ako na svojich kolegov