Život bez defenzívy na pracovisku
"Zo všetkých zručností leadershipu je počúvanie tou najcennejšou - a zároveň jednou z najmenej pochopených. Väčšina biznis lídrov počúva len niekedy a tým zostávajú obyčajnými lídrami. Ale niektorí, tí veľkí, nikdy neprestávajú počúvať. Tak sa dozvedia skôr ako ostatní o neviditeľných problémoch a príležitostiach."
- Peter Nulty, Fortune Magazine
- Peter Nulty, Fortune Magazine
Výsledky školenia – cieľ:
- Pomôže vám získať prehľad o defenzívnom správaní
- Ukáže vám, ako rozpoznať príznaky defenzívneho správania
- Poskytne vám nástroje, spôsoby a postupy na uskutočnenie pozitívnych zmien vo vašich vzťahoch (nielen na pracovisku)
- Naučíte sa produktívne zvládať kritiku
- Aktívne si precvičíte aktívne počúvanie
- Poskytne vám prehľad obranných mechanizmov
- Ukáže vám, ako a prečo si chránime svoje „ja“
Formát:
Odporúčame 2 celodenné školenia s 12 – 20 účastníkmi. Formát z hľadiska trvania a počtu účastníkov bude predmetom vzájomnej dohody.
Čo sa naučíte:
- Silu a následky pozitívnych zámerov
- Príznaky defenzívneho správania bez nutnosti útočiť
- Kategórie obranného a podporného správania
- Dôvody defenzívneho správania v práci
- Vplyv na tímovú dynamiku, morálku a produktivitu
- Komunikácia s prístupom aktívneho počúvania
- Kongruencia vs. inkongruencia
Prečo je dôležité poznať ako zvládať defenzívne správanie:
- Vyhnete sa pasívno-agresívnym poznámkam
- Udržujete pozitívne vzťahy medzi členmi tímu a na pracovisku
- Posilňujete harmóniu v pracovnom prostredí
- Vaši ľudia zostávajú pracovne lojálni
- Manažment defenzívneho správania aplikujete rovnako na seba ako na svojich kolegov